Echolot Lowrance Elite-5 Ti – recenze

0
835

Echolot Lowrance Elite-5 Ti – recenze – firma Lowrance chápe vášeň, kterou mají rybáři pro rybolov. S ohledem na tuto skutečnost společnost pokračuje ve zlepšování svých výrobků, díky nimž je rybařina větší zábava a také produktivnější. Společnost Lowrance představila na začátku prosince 2015 Elite 5Ti Fishfinder / chartplotter. Komplexní zařízení je vybaveno řadou funkcí a zároveň je uživatelsky přívětivé a poskytuje optimální výkon.

Echolot Lowrance Elite-5 Ti – Obecný popis

Po otevření krabice naleznou rybáři zařízení Elite-5 Ti, rychloupínací držák, kabel adaptéru a napájecí kabel spolu s uživatelskou příručkou. Jednotka měří 10,9 x 8,2 x 9,2 palce a váží 1.38kg. Vpravo od displeje je na přední straně navigátoru zobrazeno tlačítko zapnutí / vypnutí, tlačítka pro zvětšení / zmenšení, ovladač posuvníku a tlačítko nabídky. Jednotku lze namontovat na nádobu pomocí externího montážního držáku nebo zasunutím přístroje do přístrojové desky lodi. Rychloupínání také zajišťuje bezpečnost jednotky, když ji nepoužíváte.

Technologie Elite-Ti je pojmenována pro technologii Touch Imaging, kterou nabízí tato řada. Pětipalcová dotyková obrazovka je vybavena podsvícením a zobrazovací oblastí s poměrem stran 16: 9, která poskytuje snímky v rozlišení 800 × 480 a plné barvy. Bezdrátové připojení Bluetooth umožňuje rybářům stáhnout aktualizace softwaru nebo mapy Insight Genesis, aniž by opustili vodu.

Funkce Elite-5 Ti

Lowrance poskytuje funkci TotalScan díky snímači Skimmer® all-in-one, který poskytuje funkce CHIRP, Broadband Sonar, StructureScan HD a snímání DownScan. S Elite-5 Ti je sledování ryb snadné a přesné. Sledujte ryby pomocí tradičních snímků. Každé zařízení Lowrance však používá funkci Advanced Fish Symbol I.D. ™, která funguje v automatickém režimu. Funkce zobrazuje ryby v typických rybích tvarech zobrazených ve čtyřech různých velikostech. CHIRP pracuje při nízkém, středním a vysokém kmitočtu 83/200 / 455 / 800kHz.

Lowrance Elite-5 Ti je vybaven sonarem CHIRP, který vysílá elektrické signály z převodníku do převodníku, kde jsou přeměněny na zvukové vlny. Když se vlny dotýkají živého nebo neživého objektu, vrátí se do převodníku, kde se znovu přemění na elektrické signály, které jsou zesíleny a zobrazovány jako obrazy na dotykové obrazovce. Vzhledem k tomu, že vlny se pohybují kolem 4 800 metrů za sekundu, doba potřebná k tomu, aby vlna vstoupila do vody a vrátila, určuje vzdálenost objektu od člunu. Množství vln, které se uvolnily a vrátily, poskytly obraz všeho od lodi až po dno.

Kromě jednotky CHIRP je zařízení vybaveno technologií DownScan Imaging a StructureScan, které jsou také známé jako sidescan. Zobrazování DownScan poskytuje rybářům vícerozměrný monochromatický pohled na vodu. Technologie poskytuje jasnější obraz toho, co se děje pod hladinou vody. StrukturaScan nebo sidescan umožňuje pohled pod vodou podél každé strany plavidla současně, což vytváří souvislý obraz, jakoby z pohledu nad lodí.

Používejte vyšší frekvence při rybaření v hlubších hloubkách, abyste získali lepší rozlišení obrazu a cílenou diferenciaci. Při tomto nastavení je zde také menší rušení šumu pozadí. Nízké frekvence jsou ideální pro hlubší hloubky vody, ale nabízejí menší rozlišení. Toto nastavení je spíše určeno pro mořský rybolov, takže to bude zajímat spíše ty, kteří se vydávají rybařit za hranice České republiky. Elite-5 Ti funguje po celý rok při teplotách od -15 ° až 55 ° C.

Echolot Lowrance Elite-5 Ti – Další funkce

Funkce TrackBack umožňuje rybářům skenovat sem a tam snímky sonaru, prohlížet struktury nebo porovnávat populace ryb. Body je možné uložit a zase se k nim vrátit. Zařízení je schopno uložit až 3 000 bodů. Vnitřní anténa poskytuje extrémně přesné funkce GPS. Zásuvka pro kartu microSD se ukáže jako užitečná pro použití externích paměťových zařízení pro další ukládání.

Ovládání podporuje 31 různých světových jazyků, vyjímkou není čeština, což je potřeba brát jako plus, protože ne všechny echoloty toto nabízejí. Mapy jsou k dispozici online prostřednictvím GoFree Cloud. Jednoduché používání, dlouhý seznam funkcí a přijatelná cena činí Lowrance Elite-5 Ti dokonalým nástrojem pro každého rybáře.

Echolot Lowrance Elite-5 Ti – Specifikace

Základní

Velikost displeje 5in (127mm) Diag.